Op 4 augustus kocht ik een camera bij vandenborre. Na welgeteld 14 dagen begon de lens te haperen. Na enkele keren af en aangelegd te hebben bleek het ding het opnieuw te doen. Enkele dagen later werkte hij weer niet en het hielp ook niet meer om hem aan en af te leggen. Terug naar Vandenborre dan maar, waar wij voor 5 jaar garantie hadden bijbetaald. Het toestel werd gekeurd ,bleek in perfecte staat en zou opgestuurd worden naar de technische dienst. Alles ok dus. Na drie weken kreeg ik telefoon van Vandenborre dat er zand in de lens zat en dat dit niet onder de garantie viel: prijskaartje: 200 euro!! Toen ik zei dat er onmogelijk zand in de lens kon zitten omdat wij niet in de buurt van zand waren geweest met onze camera kreeg ik het antwoord dat hij ook niet wist wat ik met de camera had gedaan. Dus na veertien dagen een kapotte camera die mij 450 euro heeft gekost, en mij nog eens 200 euro zal kostten om te herstellen. Kan dit zomaar?? Als ik naar Vandenborre bel kan er blijkbaar niemand mij helpen en niemand weet blijkbaar ook van niks. Klein detail, de camera was niet meer in voorraad toen ik hem kocht en de verkoper heeft mij toen het etalage model meegegeven. Misschien niet echt nieuw??
Hopelijk kan mij iemand hier wat tips geven om mijn toestel terug te krijgen zonder dat ik zoveel geld moet neertellen.