Garantie van Fujitsu Siemens laptop

Bernard
Topic Starter
Berichten: 3

Garantie van Fujitsu Siemens laptop

#1 , 28 aug 2007 18:51

2 jaar terug kochten wij een Fujitsu Siemens laptop met 2 jaar garantie. Begin dit jaar was de harde schijf stuk. De laptop werd opgehaald (dr de servicedienst v Fujitsu Siemens) begin april en werd tot op heden nog steeds niet terug geleverd. Bij de tientallen malen dat wij gebeld hebben krijgen we steeds beloftes te horen die maar niet ingewilligd worden. Welke juridische stappen kunnen we hierbij ondernemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lori
Berichten: 221

#2 , 28 aug 2007 20:03

2 jaar terug kochten wij een Fujitsu Siemens laptop met 2 jaar garantie. Begin dit jaar was de harde schijf stuk. De laptop werd opgehaald (dr de servicedienst v Fujitsu Siemens) begin april en werd tot op heden nog steeds niet terug geleverd. Bij de tientallen malen dat wij gebeld hebben krijgen we steeds beloftes te horen die maar niet ingewilligd worden. Welke juridische stappen kunnen we hierbij ondernemen?
Ik heb dit ook met hen aan de hand gehad maar dat met een pc.Ze vonden zogenaamd niet waar het probleem zich situeerde en moest week na week vaststellen dat ze eigenlijk zelf niet veel moeite deden om er spoed en of een service aan te geven.Ik heb hen dan aangeschreven via email dat ik eiste dat die direct werd hersteld zoniet konden ze me een nieuwe geven (hij was nog geen 2 maanden oud) en zou ik ook mijn dossier doorspelen aan test aankoop.Wel een week later was hij terug thuis :lol: dus misschien ook eens test aankoop vermelden :wink:

aksenters
Berichten: 8

#3 , 26 sep 2007 16:31

Stuur eens een aangetekende brief en dreig met een klacht bij
http://wwwdev.mineco.be/menu/home_cons_nl.htm

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”