bestelling via Email

glenn
Topic Starter
Berichten: 3

bestelling via Email

#1 , 17 aug 2007 16:27

In 2005 deed ik een bestelling bij een tegelfirma. contract getekend en daarna lang wachten en zelf meerdere malen bellen om dan eindelijk alles te kunnen ophalen. (LANG WACHTEN)

Nu begin dit jaar heb ik nog eens 40 vierk. meter besteld via Email.
26 mei heb ik een mail gestuurd om alles toch nog vroeger te kunnen krijgen.
Ze antwoorden hierop met "dit zal 14dagen duren en u word verwittigd"
Nu half augustus ben ik het wachten beu en heb ik een EMAIL gestuurd en gezegd dat ik m'n tegels ergens anders ga kopen.

Ze hebben me na deze EMAIL gebeld en gezegd dat hun factuur 3 Juli vertrokken is. Ze gaan gaan het nodige doen (om me te doen betalen waarschijnlijk).

Ik heb bij deze bestelling NIETS ondertekend , noch contract gezien.

KAN DIT?
KUNNEN ZE ME DOEN BETALEN? (deurwaarder ofzo?)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#2 , 18 aug 2007 13:22

Ik ben geen jurist, maar ik dacht toch te weten dat een e-mail rechtsgeldig is, m.a.w. dat die verkoper via uw e-mail alvast kan aantonen dat u die tegels besteld heeft.

glenn
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 20 aug 2007 22:56

Dus als ze me 2 maanden laten wachten ben ik nog steeds verplicht te betalen ? Dat kan toch niet zomaar ?

26 mei heb ik m'n tegels gevraagd en ze antwoorden hierop +- 14 dagen en 14 augustus stuur ik pas een mail omdat ik het wachten beu ben.

Heb ik dan geen rechten ?
Bestaat er zo niets als klant is koning ? :-(

Wat kan ik doen?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”