Pagina 1 van 1

Fitnesscenter

Geplaatst: 09 sep 2014 07:28
door EmilieLuyckx
Beste


Ik heb een fitness abonnement afgesloten voor 12 maanden bij X en die ingaat op 1/9/2014 en waarvan de eerste twee maanden " gratis" is. Dus dat wil zeggen dat ik begonnen ben met fitnessen op 7/7/2014.

Nu ben ik twee weken ziek geweest en heb hier ook een dokterbriefje van. Daardoor voldoe ik niet meer aan de voorwaarden van de garantiekaart. Waardoor ik ook niet meer kan stoppen met mijn abonnement na de afloop van de garantiekaart.

De voorwaarden van de garantiekaart (3 maanden 20 x trainen, streefdatum 8/10)

1, 2x per 1O dagen trainen
Max 2x per week

2, 2x de cirkel per training

3, Regelmatig de gewichten verhogen

4, Je volgt de instructies van de X coach

5, volledig juist ingevulde garantiekaart

Ik voldoe niet meer aan punt 1 en punt 5 omdat ik ziek ben geweest.
Ik heb reeds gevraagd aan de verantwoordelijke van de fitness om mijn streefdatum van mijn garantiekaart met twee weken te verlengen zodat ik de garantie kan afmaken, maar dit mogen/kunnen ze niet.
Hij zij mij wel dat ik dan maar 3x per week moest komen zodat ik mijn streefdatum van 8/10 wel haal maar in mijn ogen verbreek ik dan de voorwaarden.
Het is niet meer mogelijk om voor mijn streefdatum nog 11x te gaan trainen aan 2x per week.

Ik zou graag willen weten wat mijn rechten zijn en wat ik hier aan kan doen zonder voor een jaar fitness te moeten betalen.
Mvg,
Emilie Luyckx

Re: Easyfit

Geplaatst: 09 sep 2014 13:50
door JPV
Als zij die 3x per week toestaan, verbreek je niet de voorwaarden, gezien ze (in onderling akkoord) de voorwaarden aanpassen. Met je 2 weken ziekte had je nog 78 dagen om te trainen, wat 11 weken is of 22 mogelijke keren. Je ziekte is op zich dus geen belemmering om aan de voorwaarden te kunnen voldoen, er is op zich dus geen overmacht.