Tellion

Pontalone
Topic Starter
Berichten: 2

Tellion

#1 , 14 aug 2007 15:42

Beste

Ik heb op 23/07/07 een gsm besteld via internet bij Tellion (www.tellion.be) na deze betaald te hebben, vertelde men mij dat de gsm binnen de week toe zou komen nu vandaag 14/08/07 heb ik mijn bestelling nog altijd niet. Telefonisch contact met Tellion is onmogelijk, via mail lukt dit sporadisch maar Tellion stelt de leveringsdatum telkens met een paar dagen uit. Ik heb ook al mijn geld terug gevraag maar hierop geen reactie.
Nu is mijn vraag: bestaat er zoiets als een maximale leveringstijd? Kan ik na een bepaalde periode mijn geld gewoon terugvragen? Bij wie zou ik eventueel klacht kunnen indienen?

Met vriendelijke groeten
Maarten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor
Berichten: 10360

#2 , 16 aug 2007 11:03

?Art.1610.Wanneer de verkoper in gebreke blijft de levering te doen binnen de tussen partijen bedongen tijd, heeft de koper de keus om ontbinding van de koop ofwel inbezitstelling te vorderen, indien de vertraging alleen aan de verkoper te wijten is.Art.1611.In elk geval moet de verkoper tot schadevergoeding veroordeeld worden, indien de koper schade lijdt doordat de levering niet op het bedongen tijdstip heeft plaatsgehad.?(Burgerlijk Wetboek).

Maan TELLION aangetekend aan het gekochte te leveren binnen een redelijke termijn die u daarin bepaald.Deel hem daarin mee dat u de ontbinding van de koop met schadevergoeding vordert indien die termijn niet wordt in acht genomen.

Het geografisch adres is : TELLION Weg naar Zutendaal 124 3630 Maasmechelen.

Ga volledigheidshalve naar (geconsolideerde wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be .Klik in de balk achter ?Juridische aard? op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts en zoek daar de nodige WetBOEKEN.

Pontalone
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 21 aug 2007 16:01

Uitendelijk is alles in orde, heb bestelling ontvangen. Misschien wel wat aan de late kant maar heb mijn gsm toch gekregen

Bedankt voor de reactie
Maarten

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”