two wrongs don't make a right
Klopt, maar eerst laten herstellen en dan laten weten dat u uw rechten wil nageleefd zien, zal eerder tot een (goede) herstelling leiden dan eerst melden dat u niet van plan bent om te betalen en dan via de rechtbank uw herstelling af te dwingen (met bedenkelijke kwaliteit).
En zeg nu eerlijk die handelswijze zal u ongetwijfeld verdedigen als u in de zelfde constellatie zit. Volgens mij schreeuwt u brand en moord bij zo een verborgen agenda strategie.
Als je als consument wil behandelt worden handel er dan ook naar en verlaag je niet tot hetzelfde niveau als diegene die tegenover je staat in deze dus de
fabrikant van het toestel. Maar voor en bedrijf van serieuze omvang en dat waarschijnlijk in de kijker loopt zal men wel onderzocht hebben wat kon en niet kon mbt voorrijkosten binnen het wettelijk kader. Bovendien is de vraag of het hier wel om een goed gaat binnen dat consumentenrecht. Gereedschap dat wij aankopen valt daar buiten. Koop ik dat zelfde toestel persoonlijk is dat weer een andere zaak. Daar is TS niet duidelijk over. TS spreekt over iets als onmogelijk vervoer vanwege de grootte maar zelfs al koop ik de duurste en grootste Amerikaanse koelkast ik vermoed dat ik ze zelf zal moeten terugbrengen ook al moet ik daar een camionette voor huren. Dus ik vermoed dat we niet het volledig beeld te zien krijgen