klant komt niet achter koopwaar
Geplaatst: 24 apr 2014 17:31
mijn vrouw verkoopt meubelen wanuit magazijn via kapaza en 2de hands webside.
een klant komt niet achter zijn meubelen.
tijdslijn :
27.3 : klant mailt achter korting hetgeen we per mail toestaan.
28.3: klant bevestigt per mail de aankoop en schrijft dat hij op 5.4 de meubelen komt ophalen en betalen.
klant komt goederen NIET ophalen.
6.4 : ik stuur een eerste herinneringsmail : geen antwoord
11.4 : ik stuur een tweede herinneringsmail : geen antwoord
24.4 : ik telefoneer naar de klant : hij verklaart mondeling geen aankoop te willen doen
wat te doen nu ? Klant is Belg die in Duitsland woont, ik heb zijn adres en telefoonnummer.
eerst aangetekende brief met factuur?
of met mails naar de vrederechter( het gaat over 950 euro)
dank bij voorbaat
een klant komt niet achter zijn meubelen.
tijdslijn :
27.3 : klant mailt achter korting hetgeen we per mail toestaan.
28.3: klant bevestigt per mail de aankoop en schrijft dat hij op 5.4 de meubelen komt ophalen en betalen.
klant komt goederen NIET ophalen.
6.4 : ik stuur een eerste herinneringsmail : geen antwoord
11.4 : ik stuur een tweede herinneringsmail : geen antwoord
24.4 : ik telefoneer naar de klant : hij verklaart mondeling geen aankoop te willen doen
wat te doen nu ? Klant is Belg die in Duitsland woont, ik heb zijn adres en telefoonnummer.
eerst aangetekende brief met factuur?
of met mails naar de vrederechter( het gaat over 950 euro)
dank bij voorbaat