Online webwinkel levert niet

slechten
Topic Starter

Online webwinkel levert niet

#1 , 20 apr 2014 13:30

Ik heb meer als een maand geleden voor 150 euro spulletjes gekocht.
K heb dan een emailtje gekregen van hun dat ze iets niet op voorraad hadden en dat de bestelling 2 weken later zou verstuurd worden, maar heb nu nog altijd niets gekregen.
Ik heb al enkele emails gestuurd en ik krijg geen antwoord. Ook per telefoon is het altijd hun antwoordapparaat.. Weet iemand wat ik kan doen?
Op het internet ben ik ook al een beetje gaan zoeken achter recensies van andere mensen, maar ik heb er geen kunnen vinden. Ook wordt er nergens een adres vermeld.
Laatst gewijzigd door Vandebos op 22 apr 2014 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam verwijderd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 20 apr 2014 17:13

Een online winkel die nergens een adres opgeeft, en zelfs geen vaste telefoon komt niet erg betrouwbaar over.
Laatst gewijzigd door Vandebos op 22 apr 2014 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: namen verwijderd
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Alfred J

#3 , 20 apr 2014 18:02

Via http://www.dns.be" onclick="window.open(this.href);return false; is de domeinnaam op te zoeken waar je een ander gsm nummer dan op de website zelf kan vinden. Je zou eventueel dat nummer eens kunnen proberen. Het bedrijf achter de website zou volgens dns.be deze zijn: http://www.goudengids.be/web-solutions-herselt-2230" onclick="window.open(this.href);return false; Ondernemingsnummer 0841.426.005

Reclame

LeenW

#4 , 20 apr 2014 19:45

Ik zou persoonlijk nooit iets kopen bij een webwinkel die geen adresgegevens of btwnummer vermeld op de site. Probeer er iets van terug te vinden op de KBO?

Terug naar “Consumenten Koop”