bij aankoop op de webshop heb ik 4,95,- verzendkosten moeten betalen
dan retour gestuurd dat was via de post 6,50,- wat ik ook wel een beetje normaal vind
dat je dat moet betalen
maar dat ze achteraf nog eens een factuur zenden om dan de betaling van 8,- te doen
vind ik wel wat erover om verzendkosten en administratie kosten
Wat me niet helemaal duidelijk is in je verhaal: ze sturen een factuur voor verzendkosten en administratiekosten... van welke verzending ? Die eerste verzending (waarvoor je al 4,95 betaalde) ? Of hebben ze je (op jouw vraag) iets anders gestuurd ter vervanging van het teruggestuurde item ? Of hebben ze de betaling van de eerste bestelling teruggestort, maar vragen ze nu wel 8 euro administratiekost omwille van dit terugzenden ?
Met andere woorden: hoe is die teruggezonden bestelling afgehandeld, is die geannuleerd (dus geld teruggestort), of vervangen door een ander item (dat opgestuurd werd) of ... ?
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand