Problemen met schoenen die ik gekocht heb in de winkel

istelle
Topic Starter

Problemen met schoenen die ik gekocht heb in de winkel

#1 , 18 feb 2014 18:49

Hello,

Kunnen jullie mij raad geven aub? Ik weet niet wat ik hiermee moet doen.
Ik heb op 04.01.2014 anti-stress schoenen gekocht 76.50€ in een winkel, de volgende dag ga ik werken en ik verneem dat ze lawaai maken.
Ik bel direct naar de winkelbediende om dit uit te leggen en ze stel me voor om de schoenen naar de herstellingsdienst te sturen. Ik breng dus de schoenen binnen in de winkel.
Twee weken later bel ik om te horen wat er met mijn schoenen is gebeurd en de winkelbediende zeg me dat ze niks aan de schoenen gevonden hebben. Ik ga mijn schoenen terughalen, maar ik ga hier niet meer akkoord, ik bel terug naar de winkelbediende om te zeggen dat ik die weiger om die schoenen aan te doen omdat ze lawaai maken en dat het niet normaal is. Ze stel me voor om een mail te sturen naar de klantendienst. Ik stuur een mail, met mijn uitleg en krijg als antwoord:

'We hebben met aandacht de schoenen bekeken.

De schoenen werden getest en er werd niets gevonden of -gehoord.

Er was geen enkele blijk van fabricagefout.'

Wat moet ik nu doen?
Ik kan u verzekeren dat die schoenen lawaai maken en dat is niet normaal voor anti-stress schoenen!

Wat kan ik hier tegen doen?
Kan iemand me raad geven?

Met vriendelijke groeten, Istelle

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 feb 2014 20:00

Welk lawaai maken ze? Is het een lederen zool die lawaai maakt als je ermee stapt op een harde ondergrond? Of piepen ze als de schoen bij het stappen plooit?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”