Beste lezers,
In de maand juli heb ik een bestelbon getekend voor de levering en plaatsing van een veranda aan mijn woning. Om deze bestelling te bevestigen moest ik een voorschot betalen. Nadat mijn grondwerken en voorbereidende werken gedaan waren (augustus) heb ik 1 maand moeten wachten eer ze de definitieve opmetingen kwamen doen. Ik heb verschillende keren gebeld, maar daar wordt niet op gereageerd, gemaild maar dat wordt blijkbaar niet gelezen, dus dan maar aan de deur gaan kloppen. Na de definitieve opmetingen heb ik een tweede voorschot betaald. Op mijn bestelbon staat dat de plaatsing +/- 8 weken na de definitieve opmeting zal gebeuren, deze is gebeurd op 28 september 2013. De dag van vandaag, 05/02/2014 of 19 weken later heb ik nog steeds geen veranda. Sinds half januari kan ik ook niemand meer bereiken, buiten de vader van de zaakvoerder, maar deze zal is navragen, kan niets bevestigen en belt ook niet terug. Ik heb een aangetekend schrijven gestuurd om hem in gebreke te stellen, maar ook daar geen reactie op (wel is deze brief afgehaald). Wat kan ik nog doen?
groeten,
Tom