Problemen met internet provider na beeindigen contract

sloeberken
Topic Starter
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Problemen met internet provider na beeindigen contract

#1 , 31 jan 2014 10:42

Drie weken geleden heb ik mijn internet contract beeindigd na meer dan 5 jaar klant te zijn. Op 01/10/2013 zijn we verhuisd, ook het internet is hier mee verhuisd.
Doch door het om de haverklap uitvallen van het adsl signaal en het enorm traag internet heb ik per 02/01/2014 het contract opgezegd.
Nu beweerd de provider dat ik een nieuw contract afgesloten heb bij verhuis, doch ik heb niets getekend enkel mijn akkoord gegeven voor de verhuis via tel.
Ik weiger dan ook met een AS aaan provider om die verbrekings vergoeding te betalen.
Volgen de telecom wet is een provider verplicht u email nog 6 maand in dienst te houden. Op 29/01/2014 hebben ze mijn email afgesloten om de rede dat ik weiger te betalen.
Kan of mag dit zo.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding