Hallo,
ik heb vorige week op vraag van mijn dochter een ticket gekocht voor haar vriend voor een optreden. Ik deed dit via mijn account, maar nu staat het ticket dus op mijn naam. Ik had geen idee dat dit op naam was (ik heb in het verleden tickets via sherpa gekocht en daar moet je de namen voor de tickets invoeren) daar ik geen optie kreeg om ze in te vullen.
Na contact met teleticketservice krijg ik het antwoord dat tickets automatisch de naam van de account krijgen! Als ik dus niet zelf ga moet ik een copie + volmacht meegeven en dan is het nog niet eens zeker dat hij binnen mag.
Als ik dus via teleticketservice tickets wil kopen voor familie of vrienden moet ik x aantal accounts maken om ze op de juiste naam te hebben.
Mijn vraag is nu kan ik hier iets tegen doen? Ik voel me behoorlijk bedrogen, ik zit nu met een ticket van 50€+ waar ik niets mee kan doen en het is bang afwachten of hij binnengeraakt of niet. Zou het niet zo moeten zijn dat ze de koper vooraf op de hoogte brengen van het feit dat de tickets altijd op naam staan van de accounthouder?
hopelijk kun je me helpen
groeten
Dirk