#1 , 13 jan 2014 12:02
7 jaar geleden sluit ik een contract af in een winkel voor Mobile Internet.
Er was toen een promotie om dit te gebruiken aan goedkope prijs tijdens de avonduren in de week en gedurende gans het weekend (feestdagen ook inbegrepen).
Vanaf dag 1 rekent de provider dit echter aan als internet op tijdsbasis (dus per 5min gebruik). Zolang je binnen de voorwaarden blijft, moet je uiteraard niet meer betalen dan het abonnementsgeld. In de piekuren betaal je denk ik 2.5€ extra per uur.
Nu heeft men deze lijn afgesloten omdat er teveel verbruik zou zijn. Maar volumes werden nooit aangerekend. Dus voel ik mij ook niet geroepen om dit overmatig gebruik te gaan bijbetalen mocht men dit vragen.
Ik herinner mij ook niet of er een datalimiet aan die promotie vast hing, een echt contract heb ik nooit gekregen, enkel de simkaart in de winkel.
Het abonnement is al een hele tijd niet meer te koop.
Facturatie en de betaling ervan vallen naar mijn mening steeds te situeren in de fase van de uitvoering van een contract en niet in de fase van de totstandkoming ervan. Een contract dat dus door De provider eenzijdig is gewijzigd geweest vanaf het begin ...
Laatst gewijzigd door
Vandebos op 13 jan 2014 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verdeler verwijderd conform regels