nieuwe stroomleverancier via deur aan deur verkoop.

mieke1983
Topic Starter

nieuwe stroomleverancier via deur aan deur verkoop.

#1 , 05 jan 2014 14:21

Hallo

Er is een verkoper aan de deur geweest de 11-12-2013 bij mijn moeder, ze heeft zich jammer genoeg laten overhalen voor een relax 3 jaar contract, het zou veel goedkoper zijn en blablabla ze wist wel niet wat ze had getekend, ik zie nu dit nu juist dat relax 3 jaar is.
Omdat ik eigenlijk haar papieren doe.
Kunnen wij dit nog annuleren of tenminste omzetten naar een contract van 1 jaar, volgens mij is dit toch bedrog zo de mensen misleiden.
Hoe pakken wij dit best aan ?

Groetjes Mieke
Laatst gewijzigd door Vandebos op 05 jan 2014 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen verwijderd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 jan 2014 14:27

Sorry maar dit is geen bedrog, je moeder heeft alles kunnen lezen voor aleer ze getekend heeft.
Daar zal je niks tegen kunnen doen, daar het reeds van 11-12-2013 is en de bedenk tijd reeds ver overschreden is.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

chantika

#3 , 05 jan 2014 14:37

http://www.juridischforum.be/forum/view ... =1&t=20561

Namen van personen of firma’s mogen niet worden vermeld, en zo veel meer kan Je lezen in de GEBRUIKSVOORWAARDEN van dit forum.

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 jan 2014 15:53

Heb hier vrijdag ook een dame van die firma aan de deur gehad, die zogezegd en energieonderzoek kwam doen. Pas na herhaaldelijk aandringen, zegde ze dat ze gestuurd was door dezen firma. Heb haar kordaat de deur gewezen zoals ik steeds doe bij verkopers of enquêteurs aan de deur. Ik zal mijn eigen wel informeren over zaken die ik acht zelf nodig te hebben.

snellemichiel

#5 , 06 jan 2014 01:35

Bedenktermijn overschreden u hangt aan het contract vast.
Tenzij u contractbreuk gaat plegen maar dat kan u heel wat kosten voor ... wel ja niets.

Terug naar “Consumenten Koop”