Beste,
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op:
Sinds begin dit jaar krijg ik elke maand een rekening van een bekende internet/tv provider, op mijn naam maar met installatie adres ergens anders; een adres waar ik helemaal niet aan gelinkt ben.
Na talloze keren in hun shop dit probleem te hebben aangekaart (en er niets aan gedaan is!) heb ik met de dame van het installatie adres contact gehad: zij was de vorige huurder van het app waar ik nu woon.
Blijkt dat de provider haar diensten op mijn adres nooit heeft afgesloten, terwijl zij na mijn tussenkomst zelf ook meermaals is langsgeweest bij de bij het aanmeldpunt van deze provider. Nu rekent deze mij de volledige kosten van een jaar aan terwijl ik hier niets mee te maken heb. Na een aangetekend schrijven te hebben gestuurd naar deze provider, en na hun belofte dat ze mij binnen de 10 dagen gingen antwoorden (nu 2 maand geleden) heb ik niks meer vernomen, tot vandaag. Een brief van de deurwaarder met als mededeling dat het klantadres juist is (dame haar adres) en het facturatie adres(= mijn adres) toch correct is en ik een bedrag moet betalen van €1750! De dame zelf heeft geen enkel factuur meer ontvangen!!
Wat kan ik doen??
dank alvast