Annulering ondertekende overeenkomst

ippa
Topic Starter

Annulering ondertekende overeenkomst

#1 , 13 dec 2013 09:16

Hallo,

Op 10/12/13 ontving ik bij mij thuis een verkoper van een onderaannemer van een telecomoperator. Die deed mij een voorstel voor overstap naar hun diensten. Ik ondertekende een overeenkomst voor de overstap.

Vraag: kan ik deze ondertekende overeenkomst nog annuleren?

Bedankt,
JLD
Laatst gewijzigd door Vandebos op 13 dec 2013 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam bedrijf verwijdert.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 13 dec 2013 16:26

Kwam deze langs op uitnodiging van u, of onverwacht?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 dec 2013 16:39

14 dagen ?

Reclame

j.demoor

#4 , 15 dec 2013 08:35

“Art.61 De verkopen van goederen of diensten, bedoeld in artikel 58, zijn slechts definitief na een termijn van zeven werkdagen te rekenen vanaf de dag die volgt op die van de ondertekening van het contract bedoeld in artikel 60. Tijdens deze bedenktermijn heeft de consument het recht aan de onderneming, bij een ter post aangetekende brief, mee te delen dat hij zijn aankoop herroept. De mededeling wordt als tijdig aangemerkt indien zij is verzonden vóór het verstrijken van de bedenktermijn=18 Dec 24u00.(6 APRIL 2010. - Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming).
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Terug naar “Consumenten Koop”