LS, Ik heb in juni van dit jaar een auto gekocht bij X en tijdens de zomervakantie kreeg ik problemen met de auto (automatische versnellingsbak maakte een vreemd geluid). Ik had toen pas 2000 km met de auto gereden (de auto had 135 duizend km op de teller toen ik m kocht). Ik heb hier Y (zaakvoerder?) verschillende malen op aangesproken maar hij heeft nooit gereageerd. Onlangs heb ik hem telefonisch te pakken gekregen maar hij zegt gewoon dat hij hier niets mee gaat doen en ik het maar zelf uit moet zoeken. Ik vind dit ongelooflijk terwijl ik een koopcontract heb met zijn handtekening en de garantiebepalingen in de algemene verkoopsvoorwaarden. Ik kan daarom niets anders concluderen dan dat ik doorY van X opgelicht ben. Ik wil hem gaan aanpakken en wil graag weten wat de meest effectieve manier is in Belgie omdat ik zelf in Nederland woon.
Ik hoor zie jullie reactie graag tegemoet!