telefonisch mijn dochter een kaart aangesmeerd van 99 euro

blackangel
Topic Starter

telefonisch mijn dochter een kaart aangesmeerd van 99 euro

#1 , 01 okt 2013 00:50

kent iemand deze?

Elderzzz ....slaap eens ergens anders

een telefootje naar mijn dochter , een kaart voor 1 jaar , waar je zogezegt voor niets kan op hotel slapen , gelijk waar , maar je bent verplicht om er wel de ontbijt en de diner te benutten (betalend)

mijn dochter die student is ,zoo naief , haaar laten meeslepen.

deze kaart was hier toe gekomen,ik wist van niets ,en dacht dat het een reklamestunt van iets was , tot ik 2 weken later een faktuur kreeg van 99 euro.

toen heb ik gemaild met hen , dat mijn dochter student is, niet werkt , en hoe zij aan haar gsm nummer geraakt waren.
die kreeg ik als antwoord :

Geachte mevrouw,

Waarschijnlijk heeft u dochter een keer mee gedaan met een prijsvraag of spelletje op internet.

Zodoende is haar telefoonnummer online gekomen. U kan dat voorkomen door haar nummer bij het bel-me-niet-meer register aan te melden.

Helaas kan ik voor dit geval niks voor u betekenen. U dochter is minderjarige en aan de telefoon worden de kosten en de voorwaarden gemeld

ben ik nu verplicht om dat te betalen?
grtz nancy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 01 okt 2013 07:00

- van wanneer dateert de factuur?
- hoe oud is je minderjarige dochter?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”