ik verkocht onlangs auto die ik zelf niet heb ingeschreven, omdat de carroserie me niet beviel, in verkoopsovereenkomst stond dat ik nog luidspreker deksel zou bijleveren en evt!!! ook nog een temp sensor, gezien ik even nog op verlof was en terugkwam en het onderdeel nog in back order was heb ik het nog niet kunnen leveren (waarde 12€) , hiervoor neemt mevr x een advocaat onder de arm die dreigt dit binnen termijn van 14 dagen op te lossen, doch het verkoopsovereenkomst is niet langer het zelfde gebleven, is het woord evt. geschrapt, en is er nog een paneel met bedrading bijgekomen, zo dom dat ik geweest ben heb ik deze vrouw toevertrouwd de overeenkomst zelf te laten schrijven terwijl ik nummeprlaten aan voertuig monteerde, ik heb ze gelezen en getekend, helaas heeft vrouw x nog steeds mijn exemplaar, en kan ze schrijven wat ze wil, ik heb ook een sms van haar waarin ze toegeeft dat zij de bewijzen heeft beide exemplaren dus ik geen verhaal heb, dit was een antwoord op mijn sms dat ik haar verwittigde dat ze moet oppassen met valsheid in geschriften.
hoe schatten jullie de kansen hier? of evt tips?
update deze week belde advocaat me dat er een verborgen gebrek is aan auto rotte chassisbalk ofzo, of lekkend en hierdoor schade aan bedrading of computers , hij wil mij hiervoor aansprakelijk stellen, ik ben particulier, en auto is verkocht met carpass die vorige eigenaar zo aan mij verkocht.
ze kunnen van een particulier toch niet verwachten dat hij garantie geeft?
mvg hans