hallo,
ik heb het volgende voor;
op kapaza heb ik een advertentie geplaatst waarbij ik een buggy verkoop. Ik heb 'bieden' aangeduid. Er wordt een bod gedaan door persoon x en ik antwoord dat hij bedankt is voor zijn reactie maar dat het bod te laag is. Nadat er een tweede bod is gedaan, wordt er weer een bod gedaan door x maar ik antwoord weer dat het bod te laag is. (bod was werkelijk niet serieus in verhouding met de aankoopprijs etc....) daarop wordt x een beetje lastig omdat hij de buggy niet kan krijgen aan zijn voorgestelde bod. Daarop heb ik geantwoord dat hij, als hij echt geinteresseerd is een aannemelijk bod kan doen en anders kan hij mijn advertentie negeren en zoekt hij iets ander. X doet weer een bod, ditmaal 7x hoger dan zijn vorig bod en hoger dan de nieuwprijs. Uiteraard neem ik dit bod niet serieus en ik krijg dan verder ook geen reactie meer. Nu wordt er weer een bod gedaan door y (met een hotmailadres) van een extreem hoog bedrag. Ik heb hier dan niet meer op gereageerd. Ondertussen heb ik naar kapaza een e-mail gestuurd, maar ik krijg natuurlijk geen enkele reactie. Wat moet ik hier nu mee? Kan ik nu gewoon geen buggy meer verkopen via kapaza? Kan iedereen zomaar sollen? Kan ik hiervoor klacht indienen? Of heb ik geen poot om op te staan, vermits een bod niet bindend is, alhoewel hun bod niet wordt ingetrokken. Alvast bedankt als er iemand me advies kan geven.
Mvg,
dd