Pagina 1 van 1

Wijzigen betaalmethode satelietontvangst.

Geplaatst: 15 aug 2013 11:14
door sloeberken
Ik ben klant van het erste uur bij X. Vroeger betaalde ik steeds per jaar.Dit jaar heb ik tel gevraagd dit nu per maand te betalen Basic+ 20,90€ per maand zoals op hun website staat. Dit word steeds de 11de van de maand betaald voor de volgende maand met een bestendige opdracht.
In juli dit jaar kan ik maar enkel de vlaamse zender ontvangen. Tel naar X met de vraag hoe dit komt, Krijg te horen dat dit komt doordat ik mijn jaarlijkse factuur nog niet had betaald maar ze gingen dit nakijken en kreeg terug alle zenders waar ik voot betaalde.
Nu deze maand terug het zelfde terwijl reeds voor de maand september van mijn rekening was. Na tel met X eisen ze dat ik voor het ganse jaar betaal tot april 2014 en dat ze niets kunnen doen en dat mijn zaak naar het incaso buraue is. Tevens rekenen ze ook 2x 16€ werderaansluitkost. Als ik per maand wil betalen eisen ze dat ik dit doe met een europese domicilering. Kan X eisen hoe en door wie mijn abonement betaald word.
Wat staat me te doen en hoe kan ik bekomen waarvoor ik betaal.

[namen verwijderd: Vandebos]

Re: Wijzigen betaalmethode satelietontvangst.

Geplaatst: 15 aug 2013 13:01
door fendtje
uit ervaring

de zaak aankaarten bij fod economie.
en het geraakt opgelost.
zelf ook al voorvalletjes gehad.

succes

Re: Wijzigen betaalmethode satelietontvangst.

Geplaatst: 15 aug 2013 13:05
door sloeberken
Sorry Vandebos zware fout van mijnentwege.

Re: Wijzigen betaalmethode satelietontvangst.

Geplaatst: 16 aug 2013 15:11
door WP002
Ik denk dat zoiets ook valt onder de ombudsdienst telecommunicatie. Alleszins de vlucht vooruit nemen en ook daar trachten verhaal te halen.

Re: Wijzigen betaalmethode satelietontvangst.

Geplaatst: 17 aug 2013 13:28
door fendtje
Ik denk dat zoiets ook valt onder de ombudsdienst telecommunicatie. Alleszins de vlucht vooruit nemen en ook daar trachten verhaal te halen.
draaien soms rond de pot.

fod gaat er voor als gegrond en belangrijk ze aanvaarden wat fod zegt.

en wat nog belangrijker ze kunnen plots wel communiceren met hun klant ( ook niet onbelangrijk)