geweigerde garantie iPone 4S
Geplaatst: 02 aug 2013 22:08
Beste,
hier ook problemen met de garantie voor mijn iPhone 4S. Deze is nu binnen van 20/07/2013 in X.
Heb dus ook het "wifiprobleem' . Eerst altijd kortstondig verbinding met wifi en dan opeens niets meer. Alles geprobeerd om dit te herstellen via itunes, iPhone herstellen enzo maar niets hielp op een gegeven moment kon ik ook de schuifregelaar (softwarematig) niet meer in of uitschakelen.
Mijn iPhone binnen gedaan na het eerste jaar dus. Ze, X, vragen tweede jaar garantie aan vertellen ze mij.
Vandaag telefoon gekregen van X met de volgende uitleg:
1. Mobistar weigert de aanvraag voor het tweede jaar garantie. ?? Ik vroeg hen wat Mobistar hiermee te maken heeft en kreeg het volgende te horen: Wij verkopen pas sinds enkele maanden officieel of erkend iPhone's, of zoiets. Vroeger kon enkel Mobistar en Telenet dat vertelde ze me. Waarom Mobistar dit weigerde weet ik niet en in X ook niet????
2. Ze, X, zou ook het tweede jaar garantie al aangevraagd hebben bij Apple zelf maar zou ook geweigerd geweest zijn omdat ze via Mobistar moeten werken voor mijn toestel.
3. Nu zouden ze, contact hebben opgenomen met de hoofdkantoren van Apple in België. Maar daarvan hebben ze nog geen retourinfo gekregen.
Wat vinden jullie hiervan?
Ikzelf denk het volgende.
Ik heb mijn toestel aangekocht bij X dus moeten zei voor mijn garantie zorgen, ik ben klant bij hen en heb niets te maken met Mobistar! In mijn ogen moet X mij verder helpen.
Heb ik het bij het rechte eind?
Met vriendelijke groeten.
[naam verkoper verwijderd, om verwarring te vermijden providers laten staan. :vandebos]
hier ook problemen met de garantie voor mijn iPhone 4S. Deze is nu binnen van 20/07/2013 in X.
Heb dus ook het "wifiprobleem' . Eerst altijd kortstondig verbinding met wifi en dan opeens niets meer. Alles geprobeerd om dit te herstellen via itunes, iPhone herstellen enzo maar niets hielp op een gegeven moment kon ik ook de schuifregelaar (softwarematig) niet meer in of uitschakelen.
Mijn iPhone binnen gedaan na het eerste jaar dus. Ze, X, vragen tweede jaar garantie aan vertellen ze mij.
Vandaag telefoon gekregen van X met de volgende uitleg:
1. Mobistar weigert de aanvraag voor het tweede jaar garantie. ?? Ik vroeg hen wat Mobistar hiermee te maken heeft en kreeg het volgende te horen: Wij verkopen pas sinds enkele maanden officieel of erkend iPhone's, of zoiets. Vroeger kon enkel Mobistar en Telenet dat vertelde ze me. Waarom Mobistar dit weigerde weet ik niet en in X ook niet????
2. Ze, X, zou ook het tweede jaar garantie al aangevraagd hebben bij Apple zelf maar zou ook geweigerd geweest zijn omdat ze via Mobistar moeten werken voor mijn toestel.
3. Nu zouden ze, contact hebben opgenomen met de hoofdkantoren van Apple in België. Maar daarvan hebben ze nog geen retourinfo gekregen.
Wat vinden jullie hiervan?
Ikzelf denk het volgende.
Ik heb mijn toestel aangekocht bij X dus moeten zei voor mijn garantie zorgen, ik ben klant bij hen en heb niets te maken met Mobistar! In mijn ogen moet X mij verder helpen.
Heb ik het bij het rechte eind?
Met vriendelijke groeten.
[naam verkoper verwijderd, om verwarring te vermijden providers laten staan. :vandebos]