via een website heb ik een vakantie geboekt bij een vakantiepark. Nu probeer ik echter al dagen dit vakantiepark te contacteren maar via telefoon krijg je steeds "momenteel niet mogelijk" en via email komt er geen reactie. (het is trouwens geen probleem aan mijn telefoon want vanop verscheidene nummers en verscheidene toestellen geprobeerd.)
Door deze problemen ben ik wat gaan surfen naar dit vakantiepark en de reacties op verscheidene forums zijn helemaal niet positief. Vaak overboekingen, uren aanschuiven aan receptie wegens allerlei problemen, park nog volop in aanbouw, gedane reservaties van oa kinderbedjes uiteindelijk toch niet mogelijk door stockgebrek,...
Gezien ik geen reactie krijg, lijken de problemen helemaal nog niet van de baan. De betaling is wel al doorgegaan (via visa). Nu kijk ik er echter niet echt naar uit om met mijn vrouw en 2 kleine kinderen (7 maand en 2 jaar) tot daar te gaan om dan mogelijk met allerlei problemen geconfronteerd te worden.
De annulatievoorwaarden zeggen dat bij annulatie minder dan 1 maand voor aankomst, je 95% van het bedrag moet betalen. Dat wil ik natuurlijk niet.
Is het gebrek aan contact en reactie aan hun kant een reden om toch eenzijdig het contract te verbreken en via de visa maatschappij met geld terug te vragen?
[namen verwijderd:Vandebos]