Beste,
een vraag:
Mijn vrouw en ik hebben een bvba, waar zij thuis een kleine nagelstudio uitbaat. Dit is een deeltijdse job.
We hebben vrijdag een verkoper over de vloer gehad (nadat ze vroegen of ze mochten komen) en hebben iets te overhaast een contract voor een website met video opname ondertekend (we moesten weg en hebben onder tijdsdruk te snel getekend).
Nu dacht ik dat er altijd een bedenkingstijd bestaat, wat bevestigd wordt in het consumentenrecht, maar dit zou blijkbaar voor ondernemingen niet bestaan.
Is dit werkelijk zo?
Hun aanpak was eigenlijk bedrieglijk, want ze komen vertellen dat ze in jouw bedrijf willen investeren en daarvoor jaarlijks bedragen vrijmaken. Je krijgt een website en film van 1-5 minuten opgenomen, waar zij dan een investeringskost van 9000 € op zich nemen, maar je moet er dan wel 179 € / maand voor betalen voor 48 maanden. We hebben dit niet snel genoeg berekend en hebben hierin toegezegd...
Ik ga een aangetekend schrijven sturen om het contract op te zeggen en wil dit voor de rechter uitspreken.
Heeft er iemand enig idee of dit haalbaar is?
alvast bedankt voor jullie info.
groetjes,
Mi.
[naam bedrijf verwijderd:Vandebos]