Pagina 1 van 1

Bestelling niet geleverd - kortingen geldig op nieuwe?

Geplaatst: 05 jun 2013 10:27
door evgoeth
Ik bestel regelmatig kledij voor mijn kinderen bij een groot bekend postorderbedrijf.

Regelmatig maak ik gebruik van hun promoties zoals ’80 euro korting bij aankoop vanaf 180 euro’, 3 maanden uitstel van betaling, gratis items bij bestelling van 50 euro en meer, enz.

Eind maart doe ik een bestelling. Eind april informeer ik naar de status. Door technische problemen waren ze niet in staat alles tijdig te verzenden maar ze gingen er werk van maken.
Tot op heden is mijn bestelling nog steeds niet toegekomen. Ondertussen had ik ook al een andere bestelling gedaan, en deze is wél netjes na enkele dagen geleverd.

Hun algemene voorwaarden stipuleren dat ik na 30 werkdagen het recht heb om de bestelling te annuleren. Ondertussen zitten we aan dag 50.

Ik heb hen een mail gestuurd om te leveren binnen de 10 dagen of ik annuleer alles. Maar – dan ben ik ook de grote korting kwijt, en met 3 kinderen is dat toch ook al wel eens leuk meegenomen. Ik had een korting van bijna 50% op mijn ganse bestelling … Zou ik daar nog achter mogen vragen, achter een korting om een nieuwe bestelling te kunnen doen? Meeste van de items die ik had besteld zijn trouwens ook nog beschikbaar op de site …

Graag jullie advies.

Re: Bestelling niet geleverd - kortingen geldig op nieuwe?

Geplaatst: 05 jun 2013 15:14
door Franciscus
Als die kortingstermijn nog geldende is ..waarom niet.
Maar vraag het hen best op mail te zetten.
Kwestie van bewijs.