Electrabel: gratis electriciteit en gas

Minikaboem
Topic Starter
Berichten: 3

Electrabel: gratis electriciteit en gas

#1 , 21 mei 2007 20:47

Wij hebben een probleem met Electrabel. Sinds mei 2006 hebben wij geen tussentijdse facturen meer ontvangen. Wij hebben hiervoor reeds 3 maal telefonisch contact opgenomen met Electrabel (betaallijn:078 35 33 33 ) en zij beloofden steeds dat ze de situatie zouden ophelderen en zelf contact met ons zouden opnemen. Ondertussen zijn we een jaar later en hebben we niks meer van Electrabel gehoord. We verbruiken natuurlijk nog steeds gas en elecriciteit en het lijkt dus nu wel gratis!! Goed nieuws zou je denken, maar wij willen in ieder geval niet de dupe zijn van het onprofessionalisme van electrabel indien de situatie op een bepaald moment opgehelderd geraakt. Hiermee wil ik zeggen dat we niet ineens een factuur willen krijgen van het verbruik over een volledig jaar.... Valt hier iets aan te doen? We zouden een aangetekende brief kunnen versturen, maar ik vind het nogal straf dat we moeten smeken (+nog eens extra moeten betalen+al die moeite) om facturen te mogen krijgen....
Wat kan ik doen (buiten naar een andere provider over te stappen)?
Kan ik op ??n of andere manier afdwingen dat ze geen factuur zullen sturen voor een volledig jaar?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sabrina1975
Berichten: 31

#2 , 04 jun 2007 16:54

Hier van hetzelfde laken een broek..Maar dan met het water.En door de steeds wisselende namen en wat-weet-ik-nog-allemaal zou ik begot niet weten tot wie mij richten om tussentijdse facturen te krijgen :?
Ik lees dus mee..
Vroeger was bvb de opname van de meterstanden door indexis,nu is dat plots eandis..

Gepluimde huurder
Berichten: 24

#3 , 04 jun 2007 17:00

Hier juist het tegenovergestelde probleem,...

Wij krijgen nog steeds voorschotfacturen thuis gestuurd van interelectra terwijl we 1,5 jaar geleden al verhuist zijn van dat adres en het huurkontract is beeindigt via het vrede gerecht!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”