Wij hebben een probleem met Electrabel. Sinds mei 2006 hebben wij geen tussentijdse facturen meer ontvangen. Wij hebben hiervoor reeds 3 maal telefonisch contact opgenomen met Electrabel (betaallijn:078 35 33 33 ) en zij beloofden steeds dat ze de situatie zouden ophelderen en zelf contact met ons zouden opnemen. Ondertussen zijn we een jaar later en hebben we niks meer van Electrabel gehoord. We verbruiken natuurlijk nog steeds gas en elecriciteit en het lijkt dus nu wel gratis!! Goed nieuws zou je denken, maar wij willen in ieder geval niet de dupe zijn van het onprofessionalisme van electrabel indien de situatie op een bepaald moment opgehelderd geraakt. Hiermee wil ik zeggen dat we niet ineens een factuur willen krijgen van het verbruik over een volledig jaar.... Valt hier iets aan te doen? We zouden een aangetekende brief kunnen versturen, maar ik vind het nogal straf dat we moeten smeken (+nog eens extra moeten betalen+al die moeite) om facturen te mogen krijgen....
Wat kan ik doen (buiten naar een andere provider over te stappen)?
Kan ik op ??n of andere manier afdwingen dat ze geen factuur zullen sturen voor een volledig jaar?