redelijke termijn

jansenm
Topic Starter
Berichten: 15

redelijke termijn

#1 , 13 apr 2013 12:18

beste forumleden,
heeft er iemand een idee wat "redelijke termijn" juist inhoud aub
hebben meubelen besteld en voorschot gegeven, er werd beschreven dat men zou leveren na 3 a 4 weken die 4 weken werden nog eens 10 dagen verzet door de leverancier. bij levering bleek tafel beschadigd (deze is wel hier gebleven) en kast beschadigd in verpakking (deze heeft men terug meegenomen) heb ter plaatse een servicebon gekregen waar deze beide opstaan . Er werd niets betaald. We hebben de leverancier aangetekend deze gebreken gemeld op 26/3/2013 levering was 25/3/2013.
Op het schrijven is er nog geen reactie gekomen alsook niet wanneer de vervanging van de kast en herstelling vd tafelpoot gaat geschieden.
Ik vind het opmerkelijk dat de firma niet achter een betaling vraagt

alvast bedankt voor jullie hulp
mvg
marc jansen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 13 apr 2013 12:41

Bel al een keer naar de firma, het reageren op een AS duurt vaak wat langer, omdat het meteen "officiëler" is.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”