Al 3x een foute zetel geleverd

Shari
Topic Starter
Berichten: 2

Al 3x een foute zetel geleverd

#1 , 09 apr 2013 18:29

Ik heb in augustus 2012 een zetel besteld bij een winkel. Na 3 maand kwam eindelijk de zetel aan.
Ik had een beige zetel besteld, de zetel die ze leverden was Wit... Geen probleem, ze gingen een nieuwe leveren.
2maand later komt onze zetel aan. We deden de verpakking er af, 3 grote vlekken over gans de zetel.
Ze gingen een nieuwe leveren. Deze week hebben ze de 3de dan geleverd. Er zit een gat in...
Ik vond dat dit niet meer kon. Ik ging langs bij de winkel en vroeg hoe dit nu kan.
Het is niet hun schuld, maar die van hun fabricant. Daar geef ik hun gelijk, maar ik ben hun klant.
Ik vroeg een compensatie of korting, weigerden ze. Dan antwoorde ik maar dat ik mijn geld terug wil, het heeft lang genoeg geduurd.
Weigeren ze, ze gaan een nieuwe leveren... Kan dit zo maar???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3136
Locatie: st-niklaas

#2 , 09 apr 2013 22:37

u kan de ontbinding van de verkoop eisen aangezien de verkoper niet in staat is het bestelde goed binnen een redelijke termijn te leveren, u heeft geen uitstaans met de leverancier, alleen de verkoper

het beste doet u dit via aangetekend schrijven, waarin u duidelijk de reden van ontbinding eist en dat u binnen de 14 dagen na ontvangst het geld terug gestort wilt zien.

indien geen gevolg of een negatief gevolg zou aan worden gegeven aan het AS, vermeld u duidelijk dat u bereid bent uw rechten te doen gelden bij de bevoegde instanties.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”