GSM - betaalde SMS - incassobureau

perrush
Topic Starter

GSM - betaalde SMS - incassobureau

#1 , 08 mar 2013 18:20

Ik heb een dispuut met een GSM provider. Het gaat over de welbekende 3° party SMS'en waarvoor 2€ per SMS aangerekend wordt. Ik betwist dat ik ooit ergens de toestemming heb gegeven om deze SMS'en te ontvangen.

Mijn vraag :
Moet mijn GSM provider kunnen aantonen dat ik weldegelijk toestemming heb gegeven via SMS of via de PC.

Trouwens een mooie provider. Nadat ik een dossier hierover bij hun heb geopend sluiten ze alsnog mijn GSM af EN laten ze een incassobureau een aanmaningsbrief sturen. Kan eigenlijk toch niet dat, terwijl je in onderhandeling bent, zij nog steeds druk zetten om het factuur toch te betalen ... ...

Dan hebben ze net de verkeerde genomen :) Maar ik moet dan wel zeker weten dat zij moeten kunnen bewijzen dat ik mezelf geabbonneerd heb op deze service. Indien dit niet zo is heb ik natuurlijk geen poot om op te staan (maar dat zou wel echt straf zijn)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance

#2 , 09 mar 2013 00:20

Verkoopsvoorwaarden goed nalezen .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”