krantenabonnemet opzeggen

mijnheer
Topic Starter
Berichten: 24

krantenabonnemet opzeggen

#1 , 11 feb 2013 10:13

Ben woensdag 6 febr ingegaan op het aanbod van een krant ( 2 mdn voor 50€ /gratis cadeaubon 50 € ) Heb nu maandag de krant ontvangen maar ik zou eigenlijk willen afzien van dit aanbod?. Kan ik dit nog annuleren binnen de 7 dagen ? Kan ik dit stopzetten na 2 mdn zodat ik dan eigenlijk niets betaal?

[namen verwijderd overeenkomstig regels forum:Vandebos]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3545
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 feb 2013 10:48

Welke zijn de voorwaarden die u getekend heeft?

Meer info: https://www.jureca.be/gratis-juridisch- ... p-opzeggen
Of direct opzeggen: https://www.jureca.be/juridische-produc ... p-opzeggen

mijnheer
Topic Starter
Berichten: 24

#3 , 11 feb 2013 11:07

Ik denk dat ik een abonnemet per ongeluk ben aangegaan. Ik zou per overschrijving betalen. In het aanbod kon je ook een domicilieringsopdracht aangaan maar dat heb ik niet gedaan. Heb dit via hun website gedaan.

Reclame

mijnheer
Topic Starter
Berichten: 24

#4 , 11 feb 2013 11:08

Aanbod enkel geldig in België tot 28/02/2013. Niet cumuleerbaar met een bestaand/aflopend abonnement gedurende de laatste 3 maanden op hetzelfde adres. Voordeeltarief geldig voor minimaal 2 maanden. Voordeeltarief berekend op basis van de kioskprijs. Nadien gelden nog steeds voordelige abonnementstarieven (zie hln.be/abonnement). Bij voortijdige stopzetting van uw abonnement wordt de restwaarde onmiddellijk gefactureerd (per resterende maand). Uw cadeau krijgt u uiterlijk 8 weken na registratie van uw (eerste) betaling. cadeaubon geldig op alle producten met uitzondering van elektrische huishoudtoestellen.

Dit stond erbij.

[namen verwijderd overeenkomstig regels forum:Vandebos]

mijnheer
Topic Starter
Berichten: 24

#5 , 12 feb 2013 09:49

Niemand die hier een antwoord op weet???

Terug naar “Consumenten Koop”