Dit merk heeft nochtans een goede reputatie ivm badkamermeubelen.
Neem eens contact op met de fabrikant zelf
correct maar zij laten zich veelal overhalen door die grote ketens.
Normaal gezien bestaat zo'n meubel uit spaanplaat hoge densiteit met laminaat (stratifiee) of melamine min 250 gr/M2
Wat wordt verkocht door de ketens is spaanplaat van hinderachter

) met een folietje. En dat is ook wat TS heeft geleverd gekregen
Het zijn de ketens die zeggen dat ze "iets" willen verkopen aan die prijs. De vraag wordt gesteld wie dat kan of wil maken.
De resultaten zijn er dan ook naar ik heb ook zo'n leverancier van onderdelen. Die levert camionladingen aan deze deurfabrikant.
Maar er is dus geen enkel haar op zijn hoofd die er aan denkt om ook die producten aan ons de vakhandel te leveren.
ik vermoed dat TS met een grijs geval zit. Het zal dan idd van de fabrikant zelf afhangen of zij daar iets willen voor doen mbt bijvoorbeeld de hierboven vermelde imagoschade. Maar ik denk zelf dat ze daar niet van wakker liggen net zoals vele van die
grote spelers. Vooraleer die in aktie schieten moeten er al tientallen geruchten de ronde doen. En dan nog kijk hoe het destijds is verlopen met Combelga en Nettele. Zelfs duizenden klachten en ze deden niks tot het publiekelijk niet meer haalbaar was. Dat is dan
wel voor een sector die velen van ons overspant. Daar staat een badkamermeubel iets anders tegenover