Pagina 1 van 1

laptop

Geplaatst: 27 nov 2012 13:27
door bryan712
ik had mijn laptop 9 maand toen hij plots niet meer wou opladen.Ik deed hem binnen,bij krefel,want vandaar kwam hij,en ze gingen hem opsturen.Nu krijg ik een antwoord dat hij gevallen is,of een stoot gekregen heeft!!!!Iki zweer op het hoofd van mijn kinderen dat ik niks,maar dan ook niks heb voorgehad met de laptop!!dus moet ik nu 200 euro betalen,en als ik hem ongemaakt terug wil,moet ik zowiezo 70 euro betalen!!Probleem is,ik zit momenteel met financiele problemen en kan dit echt niet betalen!Maar wat mij zo razend maakt is dat ik weet dat er niks met mijn laptop gebeurd is!!het is tegenwoordig overal zo heb ik al begrepen,ze steken het toch op de klant zodat zij hun garantie niet moeten geven!!Mijn mama kwam anderhalf jaar geleden hetzelfde tegen met haar gsm,niks mee voorgehad,na een maand werkte hij niet meer,hetzelfde antwoord als mij,gevallen of een stoot gekregen!!en een vriendin had een i pad gekocht voor haar dochter,werkte van in begin niet zoals het moest,hem ook binnen gedaan,zij kregen als antwoord ,waterschade,terwijl ze er ook niks had mee voorgehad!!!waarom geven winkels nog garantie,telkens schuiven de schuld in de schoenen van de klant!
mijn vraag is,kan ik hier iets aandoen?bv naar test aankoop schrijven?of iets anders?en ja,ik kan foto's vragen,maar het is niet moeilijk voor hen om hem dan eerst vlug eens te laten vallen,en dan zeggen,kijk,hier zijn de foto's,hij is gevallen..ik ben echt razend
wat moet of kan ik doen??

Re: laptop

Geplaatst: 27 nov 2012 22:07
door bryan712
niemand??

Re: laptop

Geplaatst: 27 nov 2012 23:02
door Franciscus
Eens linken lezen:

http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: laptop

Geplaatst: 30 nov 2012 17:15
door bryan712
ik heb het zelf opgelost..ik had een boze mail gedaan naar krefel en er ook duidelijk ingezet dat ik niks was tegen gekomen met mijn laptop,en dat ik het hier niet zou bij laten..antwoord gekregen ,zij gaan alles betalen,en verontschuldigingen voor het ongemak en bla bla bla...dat wil toch zeggen dat ze niet recht in hun schoenen stonden,terwijl ik dat juist wél deed,maar als je niks zegt,en zwijgt,wel,dan betaal je als klant en daarmee uit.