Laagste prijs-garantie
Geplaatst: 30 okt 2012 14:16
Ik heb net een bril gekocht voor men vrouw bij de speciaalzaal willekeurig "P" genoemd.
Deze geven een laagste prijs garantie, en als als u dezelfde bril ergens anders goedkoper vind, betalen zij u het verschil cash terug.
Nu heb ik ook een offerte op zak van een andere speciaalzaak, bijvoorbeeld "HA" genoemd.
Nu exact dezelfde bril ergens anders vinden lijkt mij hopeloos, maar met glazen moet dit lukken dacht ik.
ter info; bij "P" heb ik 275€ per brilglas betaald, bij "HA" heb ik een offerte van 130€ per glas.
Een leuk verschil van (145x2) 290€.
Ter info beide glazen zijn identiek op papier met dezelfde identieke specuificatie's.
Ik dus naar "P" met de offerte van "HA", maar moest na 2 minuten teleurgesteld al de zaak verlaten. De offerte van "HA" zou verkeerd zijn, ze schrijven wel de juiste specificaties op de offerte maar ze zouden volgens "P" uiteindelijk iets anders moeten leveren omdat die leverancier dit niet zou kunnen leveren (hebben gebeld naar leverancier waar ik bijzat). het heeft te maken met de 1.74asf, dit is 3 keer verdunning.
Nu kan ik wel via de site van "P" alles opsturen (gratis en zonder postzegel) naar hun garantie-afdeling.
Maar zou ik dit niet beter aangetekend doen ?
Ik heb maar één maand en vrees dat ze nooit binnen de maand gaan (willen) reageren.
Deze geven een laagste prijs garantie, en als als u dezelfde bril ergens anders goedkoper vind, betalen zij u het verschil cash terug.
Nu heb ik ook een offerte op zak van een andere speciaalzaak, bijvoorbeeld "HA" genoemd.
Nu exact dezelfde bril ergens anders vinden lijkt mij hopeloos, maar met glazen moet dit lukken dacht ik.
ter info; bij "P" heb ik 275€ per brilglas betaald, bij "HA" heb ik een offerte van 130€ per glas.
Een leuk verschil van (145x2) 290€.
Ter info beide glazen zijn identiek op papier met dezelfde identieke specuificatie's.
Ik dus naar "P" met de offerte van "HA", maar moest na 2 minuten teleurgesteld al de zaak verlaten. De offerte van "HA" zou verkeerd zijn, ze schrijven wel de juiste specificaties op de offerte maar ze zouden volgens "P" uiteindelijk iets anders moeten leveren omdat die leverancier dit niet zou kunnen leveren (hebben gebeld naar leverancier waar ik bijzat). het heeft te maken met de 1.74asf, dit is 3 keer verdunning.
Nu kan ik wel via de site van "P" alles opsturen (gratis en zonder postzegel) naar hun garantie-afdeling.
Maar zou ik dit niet beter aangetekend doen ?
Ik heb maar één maand en vrees dat ze nooit binnen de maand gaan (willen) reageren.