Provider X abonnement opzeggen, boete voor stopzetting
Geplaatst: 24 sep 2012 12:34
Beste,
Beste,
Een maand geleden heb ik mijn abonnement van Provider X stopgezet en ben ik overgeschakeld naar Provider Y. Ik had het abonnement, Z 24 maanden, afgesloten vorig jaar in september. Sinds maart ben ik zelfstandig interieurarchitect geworden en heb ik mijn facturen op mijn zelfstandig statuut geplaatst. Vorige week heb ik een factuur van Provider X ontvangen wegens stopzetting abonnement. Deze bedraagt 318 euro. Blijkbaar zijn de bedragen voor ondernemingen/zelfstandigen groter dan deze voor particulieren. De reden hiervan blijft me een raadsel. Hoe kunnen ze een startende zelfstandige zoiets aandoen aangezien ik nu slechts nog verlies lijd in plaats van winst.
Nu had mijn broer me aangeraden de website te bekijken Van Vincent Van Quickenborne en ik heb inderdaad het onderwerp stopzetting telecomabonnement na 6 maanden kosteloos van begin 2012. Ik heb hem hierover reeds gemaild, maar zij verwezen mij door naar minister van de Lanotte die geen antwoord terug stuur. Nu vraag ik me af of deze wet is goedgekeurd en tevens van toepassing is voor zelfstandigen en hoe ik dit moet aanpakken naar Provider X toe. Ik dien hier namelijk zeer dringend op te reageren.
Ik hoop spoedig iets van u te vernomen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Mieke Michta
[Namen aangepast: Vandebos)
Beste,
Een maand geleden heb ik mijn abonnement van Provider X stopgezet en ben ik overgeschakeld naar Provider Y. Ik had het abonnement, Z 24 maanden, afgesloten vorig jaar in september. Sinds maart ben ik zelfstandig interieurarchitect geworden en heb ik mijn facturen op mijn zelfstandig statuut geplaatst. Vorige week heb ik een factuur van Provider X ontvangen wegens stopzetting abonnement. Deze bedraagt 318 euro. Blijkbaar zijn de bedragen voor ondernemingen/zelfstandigen groter dan deze voor particulieren. De reden hiervan blijft me een raadsel. Hoe kunnen ze een startende zelfstandige zoiets aandoen aangezien ik nu slechts nog verlies lijd in plaats van winst.
Nu had mijn broer me aangeraden de website te bekijken Van Vincent Van Quickenborne en ik heb inderdaad het onderwerp stopzetting telecomabonnement na 6 maanden kosteloos van begin 2012. Ik heb hem hierover reeds gemaild, maar zij verwezen mij door naar minister van de Lanotte die geen antwoord terug stuur. Nu vraag ik me af of deze wet is goedgekeurd en tevens van toepassing is voor zelfstandigen en hoe ik dit moet aanpakken naar Provider X toe. Ik dien hier namelijk zeer dringend op te reageren.
Ik hoop spoedig iets van u te vernomen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Mieke Michta
[Namen aangepast: Vandebos)