Onlangs een slot laten vervangen door een slotenmaker uit Moorsel (Aalst). Ik woon ook in Aalst. De zetel van dat bedrijf is in het Gentse ergens. Dus zit ik met een aanrekening van 34 kilometer. Nu ja, ik til daar niet zo aan. Ik moest enkel de technieker binnenlaten, die trekt dan zijn plan wel.
Later die dag stel ik vast dat die deur nog steeds zonder slot is. Reden was dat die technieker niet het juiste slot bij zich had. Telefonisch werd mij verzekerd dat het zou opgelost zijn dezelfde dag.
Nu ja. Dan moet die nog eens terug komen. Don't care.
Na afloop vraag ik wat er nu zo speciaal was aan dat slot. Het betreft een schuifdeur, wat ik verteld had. Daar moet een slot in met haken, geen stift want dat kan je lostrekken. Waarschijnlijk ben ik de enige in de hele streek die in het bezit is van een schuifdeur. Dat zal dan wel.Ik betaal onmiddelijk de verschuldigde facturen en laat het er bij.
Tot nu 2 weken terug. Ik krijg een rappel van 1ste graad. Door eeh fout van hun betaalde ik 24 euro te weinig.
Vandaag een 2de rappel, dus van 2de graad. Nu ben ik van mening dat ik ze geen geld verschuldigd ben. Maar de betaalde factuur van inmiddels 2 maand terug heb ik niet meer in bezit.
Ik heb ook geen zin om copys te vragen en er mijn goede tijd aan te verdoen. Ik ben in mijn jaarlijks verlof. Ik heb wel leukere dingen te doen. Moet ik dat betalen?
In een supermarkt bvb als de kas niet klopt is het te kort voor rekening van de kassierster. Met zo een firma is dat iets anders zeker?