Pagina 1 van 1

Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 15 aug 2012 10:13
door Dewulf Redgy
Geachte:
In december 2011 stort ik €135 voor een bestelling van een PC scherm bij EDU partner. Nu blijkt dat deze niet voorradig is. Eind januari beslis ik om mijn bestelling te annuleren, want een PC zonder scherm is niet functioneel. Ik krijg bevestiging van de annulatie maar mijn geld wordt niet terug gestort. Vele telefoontjes en mail geven telkens als antwoord dat het bedrag morgen om mijn rekening zal staan. Eind juni een aangetekende zending verzonden, maar alles blijft steeds zonder gevolg. Wat kan ik wettelijk nog doen of bij welke instantie kan ik klacht neerleggen. Dewulf Redgy

Re: Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 15 aug 2012 19:05
door Vandebos
Economische inspectie contacteren.

Re: Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 17 aug 2012 14:56
door schel
Ik zit in hetzelfde schuitje, zetel gekocht bij seats en sofa's, willen niet betalen na annulering, wat bedoel je met economische inspectie?

Re: Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 17 aug 2012 16:29
door Vandebos
De economische inspectie contacteren met het specifieke probleem. Zij zijn verplicht een onderzoek in te stellen. Hoe vollediger uwdossier hoe gerichter ze kunnen optreden.

Re: Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 17 aug 2012 22:28
door Lanox
Ik zit in hetzelfde schuitje, zetel gekocht bij seats en sofa's, willen niet betalen na annulering
U heeft ook geannuleerd omdat men niet kon leveren? Of om een andere reden?

Re: Geld terug krijgen na annulatie

Geplaatst: 18 aug 2012 18:44
door mapleleiah
Economische inspectie levert weinig op aangezien deze geen individuele gevallen behandelen. Ze beloven alleen dit verder te onderzoeken en eventueel met verschillende klachten over hetzelfde bedrijf samen een klacht in te dienen. Maar dat levert u dus niets op.

Lenny