Geld terug krijgen na annulatie

Dewulf Redgy
Topic Starter

Geld terug krijgen na annulatie

#1 , 15 aug 2012 10:13

Geachte:
In december 2011 stort ik €135 voor een bestelling van een PC scherm bij EDU partner. Nu blijkt dat deze niet voorradig is. Eind januari beslis ik om mijn bestelling te annuleren, want een PC zonder scherm is niet functioneel. Ik krijg bevestiging van de annulatie maar mijn geld wordt niet terug gestort. Vele telefoontjes en mail geven telkens als antwoord dat het bedrag morgen om mijn rekening zal staan. Eind juni een aangetekende zending verzonden, maar alles blijft steeds zonder gevolg. Wat kan ik wettelijk nog doen of bij welke instantie kan ik klacht neerleggen. Dewulf Redgy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 15 aug 2012 19:05

Economische inspectie contacteren.

schel

#3 , 17 aug 2012 14:56

Ik zit in hetzelfde schuitje, zetel gekocht bij seats en sofa's, willen niet betalen na annulering, wat bedoel je met economische inspectie?

Reclame

Vandebos

#4 , 17 aug 2012 16:29

De economische inspectie contacteren met het specifieke probleem. Zij zijn verplicht een onderzoek in te stellen. Hoe vollediger uwdossier hoe gerichter ze kunnen optreden.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#5 , 17 aug 2012 22:28

Ik zit in hetzelfde schuitje, zetel gekocht bij seats en sofa's, willen niet betalen na annulering
U heeft ook geannuleerd omdat men niet kon leveren? Of om een andere reden?

mapleleiah

#6 , 18 aug 2012 18:44

Economische inspectie levert weinig op aangezien deze geen individuele gevallen behandelen. Ze beloven alleen dit verder te onderzoeken en eventueel met verschillende klachten over hetzelfde bedrijf samen een klacht in te dienen. Maar dat levert u dus niets op.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Consumenten Koop”