help een niet conforme levering !!!
Geplaatst: 07 aug 2012 10:29
Beste,
Kan er iemand mij helpen met het volgende aub....
Ik bestelde zetels naar wens, dewelke met een verkeerde kleur en een minder goede kwaliteit geleverd zijn geweest.
De levering heb ik niet aanvaard, tevens op leveringsnota gezet dat de levering niet correct was.
De dag nadien ben ik naar de meubelzaak gegaan met als vraag wat er nu moest gebeuren.
Tijdens het plaatsen van mijn bestelling liep het kennelijk verkeerd met de kleurcodes waar ik als klant geen kennis van heb.
De verkoopster had problemen met de juiste kleurcode terug te vinden, ze heeft zelfs tot enkele keren toe op
de bestelbon de nummer moeten veranderen. (info: mijn buurvrouw was getuigen tijdens het sluiten van de koop)
Toen ik de zaakvoerster sprak mocht ik kiezen; ofwel de zetels aan 2/3 vermindering of nieuwe bestellen of annulatie aangezien ik een vaste klant ben.
Het probleem van de kwaliteit ging ze bespreken met de fabrikant.
Ik bevestigde haar vervolgens dat ik toch de annulatie wens, maar graag hierover een bevestiging gehad ter afronding.
Vervolgens bestelde ik mijn zetels elders.
NU: aangetekende brief gekregen binnen de 15 maanden een aankoop te doen cf. de waarde van de bestelbon of 20% annulatiekost.
Natuurlijk was dit niet afgesproken.
Heb een brief gekregen dat ze mij een nieuwe zetel wenst te bestellen, welke ik niet wens aangezien de kwaliteit niet conform is.
Wat nu aub ?
Dank,
Mvg,
Fleur
Kan er iemand mij helpen met het volgende aub....
Ik bestelde zetels naar wens, dewelke met een verkeerde kleur en een minder goede kwaliteit geleverd zijn geweest.
De levering heb ik niet aanvaard, tevens op leveringsnota gezet dat de levering niet correct was.
De dag nadien ben ik naar de meubelzaak gegaan met als vraag wat er nu moest gebeuren.
Tijdens het plaatsen van mijn bestelling liep het kennelijk verkeerd met de kleurcodes waar ik als klant geen kennis van heb.
De verkoopster had problemen met de juiste kleurcode terug te vinden, ze heeft zelfs tot enkele keren toe op
de bestelbon de nummer moeten veranderen. (info: mijn buurvrouw was getuigen tijdens het sluiten van de koop)
Toen ik de zaakvoerster sprak mocht ik kiezen; ofwel de zetels aan 2/3 vermindering of nieuwe bestellen of annulatie aangezien ik een vaste klant ben.
Het probleem van de kwaliteit ging ze bespreken met de fabrikant.
Ik bevestigde haar vervolgens dat ik toch de annulatie wens, maar graag hierover een bevestiging gehad ter afronding.
Vervolgens bestelde ik mijn zetels elders.
NU: aangetekende brief gekregen binnen de 15 maanden een aankoop te doen cf. de waarde van de bestelbon of 20% annulatiekost.
Natuurlijk was dit niet afgesproken.
Heb een brief gekregen dat ze mij een nieuwe zetel wenst te bestellen, welke ik niet wens aangezien de kwaliteit niet conform is.
Wat nu aub ?
Dank,
Mvg,
Fleur