Dag allemaal,
Ik heb anderhalf maand geleden een Smartphone gekocht in een grote winkelketen. Na de aankoop heb ik direct gemerkt dat ik een probleem heb met een batterij (stanby 1/26 van beloofde) van de toestel. Terug naar de winkel en gevraag om mijn toestel om te ruilen voor een nieuwe. Het ruilen van de toestel werd geweigerd en mijn geld terug geven ook. Enige optie die ik gekregen heb was het toetel opsturen naar de reparatie dienst. Met weinig keuze heb ik mijn toestel laten opsturen voor reparatie.
Toen de toestel terug is gekomen heb ik nog één probleem bij gekregen. Dan heb ik nog een keer mijn geld terug geëist, maar dat werd geweigerd. Ik heb mijn toestel weer laten opsturen naar de reparatie dienst met nieuw probleem.
Ondertussen heb ik twee aangetekende brieven gestuurd naar het management van de winkel. Waar ik vermeld heb dat het om niet conforme levering gaat en verborgen gebreken. Al weken wacht ik op een antwoord op beide brieven. Ik denk dat ik die nooit ga krijgen.
Welke stappen kan ik nu ondernemen? Mogen ze mijn brieven zo maar negeren en geen antwoord geven?
Ondertussen mag ik mijn toestel terug afhalen, maar dat wil ik niet doen tot dat ik antwoord op mijn brieven krijg.
Alvast bedankt voor jullie reacties.