Vraagje over garantie gsm
Geplaatst: 19 mei 2012 21:58
Graag had ik even geluisterd of ik iets kan doen aan het volgende.
Mijn vriendin heeft een goede maand geleden een gsm aangekocht ( Samsung txt) bij Media markt.
Na het gebruiken van de gsm was deze echt niet tevreden over de kwaliteit. Zo gaat de batterij nog geen dag mee, blijft de gsm heel vaak haperen, verstuurd de gsm berichten 2x of komen deze totaal niet aan.
We hebben dan eens een andere batterij gekocht, andere sim kaart ingestoken maar zonder enig resultaat...
Verder hebben ik me nog wat geïnformeerd over deze gsm en blijkt er weinig positieve ervaringen met deze gsm te zijn.
Dus dit type gsm lijkt zo uit te fabriek te komen...
Vandaag zijn we naar media markt geweest en het probleem heel degelijk en duidelijk uitgelegd. Daar werd ons op een héél onvriendelijke manier gezegd dat de gsm enkel opgestuurd kon worden naar Samsung zelf, iets waar mijn vriendin zeker niet mee akkoord is. Want dan zit ze tijdelijk zonder gsm en krijgt ze een gsm met de zelfde problemen terug.
Omruilen voor andere gsm van de zelfde waarde ( 160€ ) was ook geen mogelijkheid.
Kan er me iemand vertellen wat ik kan ondernemen?
Ik heb al mail naar media markt en samsung verzonden maar dit lijkt me een straat zonder einde.
Mvg Schamp S.
Mijn vriendin heeft een goede maand geleden een gsm aangekocht ( Samsung txt) bij Media markt.
Na het gebruiken van de gsm was deze echt niet tevreden over de kwaliteit. Zo gaat de batterij nog geen dag mee, blijft de gsm heel vaak haperen, verstuurd de gsm berichten 2x of komen deze totaal niet aan.
We hebben dan eens een andere batterij gekocht, andere sim kaart ingestoken maar zonder enig resultaat...
Verder hebben ik me nog wat geïnformeerd over deze gsm en blijkt er weinig positieve ervaringen met deze gsm te zijn.
Dus dit type gsm lijkt zo uit te fabriek te komen...
Vandaag zijn we naar media markt geweest en het probleem heel degelijk en duidelijk uitgelegd. Daar werd ons op een héél onvriendelijke manier gezegd dat de gsm enkel opgestuurd kon worden naar Samsung zelf, iets waar mijn vriendin zeker niet mee akkoord is. Want dan zit ze tijdelijk zonder gsm en krijgt ze een gsm met de zelfde problemen terug.
Omruilen voor andere gsm van de zelfde waarde ( 160€ ) was ook geen mogelijkheid.
Kan er me iemand vertellen wat ik kan ondernemen?
Ik heb al mail naar media markt en samsung verzonden maar dit lijkt me een straat zonder einde.
Mvg Schamp S.