Voordelengids bvba, oplichterij

Den_Bakker
Topic Starter

Voordelengids bvba, oplichterij

#1 , 16 mei 2012 16:14

Heb deze brief verstuurd vandaag welke tevens ook alles uitlegt.

Geachte, ten beginnende met mijn informatie: Naam:Ignace --
Klantnummer: 202008248
Geldigheidsdatum: 31-5-2011

Een tweetal maand geleden kreeg ik een brief toe met daarin een rekening voor het bedrag te betalen van 79,95€ ter verlenging van de voordelengids voor een jaar.
Ik heb dit betaald en heb een overschrijving/bewijs hiervan, waarop duidelijk staat dat ik dit betaald heb op 13 April 2012 (13/04/2012)
Dit is gestort op KREDBEBB - VOORDELENGIDS BVBA - BE45 7330 5625 7097
Enige dagen later heb ik een aangetekende brief verstuurd naar "Lange Klarenstraat 12 2000 Antwerpen - Telefoonnummer: 03 205 63 90"
omwille van het stopzetten van mijn abonnement.

Op 17/04/2012 Krijg ik een tweede brief toe met de boodschap "Tot op heden hebben wij nog geen betaling van u mogen ontvangen".
Met de vraag het bedrag van 79.95€ te betalen + 4.95€ administratiekosten. Aangezien deze brief enkele dagen later is aangekomen na het versturen van mijn aangetekende brief
dacht ik dat het ergens rond die periode verwerkt zou worden.

Op 10/05/2012 heb ik een brief ontvangen waarop luidde dat ik een deurwaarder zou ontvangen wegens het niet betalen van 2 voordelengidsen, welke het bedrag is opgelopen tot 89.90€!
Een op naam --- Ignace EN een op naam van NOGMAALS --- Ignace.
Welke desbetreffende ik NIET heb besteld!

Ik heb vandaag een tweede aangetekende brief verstuurd, samen met een kopie van het bewijs van deze betaling.

Als dit een probleem blijkt te zijn voor de Voordelengids BVBA dan neem ik in de loop van de volgende dagen contact op met mijn advocaat en nemen we juridische stappen.

Mvg, Ignace --

-heb wel al wat rondgelezen op de website hier en er zijn blijkbaar vergelijkbare gevallen.
Heb mijn bewijs niet meer van mijn eerste aangetekende brief die ik heb verstuurd via de post, maar wel van de tweede welke ik vandaag heb gepost.
En heb het bewijs in handen dat het geld daadwerkelijk van mijn rekening is overgeschreven op hun rekening. De bank zegt dat ze me nu niks meer kunnen maken.
Hoop dat dit klopt. En al verscheidene emails gestuurd maar nog geen antwoord, en identiek hetzelfde met hun telefoon! Ze nemen gewoon niet op.
Al veel spijt van gehad dat die jongedame me aansprak en dat ik niet zei: Sorry trein te halen (as usual!) --"

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 mei 2012 16:31

Al vele jaren wordt zowel in de pers als op TV op dit soort oplichting gewezen, en toch zijn er blijkbaar nog mensen die zich laten vangen. :(

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 mei 2012 17:59

Als u lid bent van Unizo daar eens contact mee opnemen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”