Factuur en niet alle werken uitgevoerd aan auto?

bandit
Topic Starter

Factuur en niet alle werken uitgevoerd aan auto?

#1 , 22 apr 2012 17:28

Hallo,
Vorige week heb ik mijn auto binnen gedaan om dat er vermoedelijk problemen waren met: Injector en expansievat en/of sensor koelvloeistof.
Bij het langsgaan voor het maken van een afspraak heeft de garage een mechanicien laten kijken wat het zou kunnen zijn. Mijn bevindingen waren draait slecht en melding van koelvloeistof te laag. Bij een eerste diagnose , het losmaken van de elektrische injectoren bleek de 3de het niet te doen.
De fout koelvloeistof werd aan de receptie als waarschijnlijk sensor of expansievat gemeld. Komt meer voor.
Na de afspraak en hem een week later binnen gedaan te hebben blijkt het volgende:
FACTUUR WERKEN VOOR:
Injector vervangen,
Koelvloeistof expansievat vervangen.

Wat blijkt dat het expansievat niet is vervangen maar wel op factuur. Enkel hebben ze het vloeistofpijl verhoogt.
Wat kan ik binnen de wettelijke bepalingen doen.
Niet betalen, ingebrekestelling enz.

Mvg
Dirk

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
loeki

#2 , 22 apr 2012 18:22

Dirk:

"Koelvloeistof expansievat vervangen" kan men op 2 manieren lezen

Volgens mij staat er niet dat er een nieuw expansievat is geplaatst, doch dat de koelvloeistof erin is vervangen
Hoogst waarschijnlijk een onduidelijke interpretatie op de factuur gezet
Wat geven ze als uitleg?

bandit
Topic Starter

#3 , 22 apr 2012 18:37

Nee, Sorry is mijn schrijfwijze, er is wel degelijk gemeld en gefactureerd een nieuw expansievat.
Het achterste, is moeilijk te zien ge moet al weten waarover het gaat wil je het zien.

Reclame

Turaki

#4 , 22 apr 2012 18:40

Teruggaan naar de garage, en dit melden? Indien het een merkgarage is, kan u ook contact opnemen met de verdeler.

Terug naar “Consumenten Koop”