Verbreken contract

Amphion
Topic Starter
Berichten: 1

Verbreken contract

#1 , 05 apr 2012 19:25

Dag allemaal

Mijn situatie is als volgt overlaatst kende mobistar mijn creditnota toe
Maar ik moest het bedrag waarop ik mijn cn kreeg volledig betalen?
En op mijn factuur staat er nochtans -8 dat ik zogezegd zou terugkrijgen, maar toch kreeg ik aanmaningen voor het betalen van het factuur bedrag zonder rekening te houden met hebt bedrag van de cn, dus ik betaalde maar om verder geen problemen te krijgen.
Na veel vijf en zessen, bellen mails sturen, kreeg ik nog altijd geen echte reactie op mijn probleem.
Wat kan ik daar aan doen?
Kan ik mijn contract verbrekingen?
Laatst gewijzigd door Amphion op 06 apr 2012 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 06 apr 2012 09:09

Vraag is een beetje onduidelijk (wat is er juist gebeurt, wanneer, in welke volgorde, wie vraagt wat,...).

Ook is het vermelden van bedrijfsnamen niet toegestaan, dus dit kan je best ook wijzigen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”