Toiletjuffrouw betalen

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Toiletjuffrouw betalen

#31 , 21 jun 2012 11:38

ik denk niet dat je kan eisen dat de bril gereinigd wordt voor elk kind ;). De dienst is de toegang tot het wc, niet het reinigen van de bril.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#32 , 21 jun 2012 11:51

ik denk niet dat je kan eisen dat de bril gereinigd wordt voor elk kind ;). De dienst is de toegang tot het wc, niet het reinigen van de bril.
Is de dienst niet toegang tot een nette wc? Ik heb in elk geval al geweigerd te betalen indien het niet net was.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#33 , 21 jun 2012 12:32

net is niet noodzakelijk "nét voor je gereinigd", al is dat voor interpretatie vatbaar :-)

Reclame

eylis
Berichten: 8836

#34 , 22 jun 2012 23:31

zeg JPV, net is dat voor mij wel hoor: gereidigd nà het vorige billenpaar. Ik wil een verse bril.
Enne waar ik helemaal van griezel; zo van die toiletdames die met 1 vod over alle brillen gaat zonder te spoelen....

Oude Belg
Berichten: 3192

#35 , 23 jun 2012 10:14

Enne waar ik helemaal van griezel; zo van die toiletdames die met 1 vod over alle brillen gaat zonder te spoelen....
Kan geen kwaad. Vod gaat elke week mee in de was. 30° : dat is niet zo sletig. :twisted:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker34
Berichten: 334

#36 , 26 jun 2012 18:32

En wat als de toiletjuffrouw er enkel zit om geld te innen en de Story te lezen ipv de infrastructuur te onderhouden? Welke dienst levert ze dan?

En dit vraag ik omdat ik toevallig net in het station naar het toilet moest, waarvoor ik uiteraard 50 cent betaalde, om dan tot de vaststelling te komen dat er van reinigen allesbehalve sprake was...
In een tank- of treinstation is in de meeste gevallen voorzien (in concessieovereenkomsten) dat toiletbezoek kosteloos moet gebeuren.

Gebruiker34
Berichten: 334

#37 , 26 jun 2012 19:20

anderzijds denk ik ook weer, als men in zéér hoge nood verkeert en geen centje op zak: men je niet mag weigeren omdat dit per slot toch openbare WC's zijn?
zelfs winkeliers moeten dit toelaten (heb ik geloof ik, ergens eens gelezen)
Winkeliers zijn hiertoe niet verplicht! Er is inderdaad een uitzondering in verband met het SWB.

Terug naar “Consumenten Koop”