buitenlandse zending niet ontvangen
Geplaatst: 28 mar 2012 09:32
Hallo,
Ik heb eind januari een bestelling gedaan op een Chinese website maar ik heb ze tot op vandaag nog steeds niet ontvangen.
Het is overigens mijn 2e bestelling op die site, de eerste werd hier enkele weken later zonder problemen ontvangen.
Aangezien het nu al een 2-tal maand geleden is dat ik de zending plaatste heb ik contact opgenomen met hen om te horen wat er nu juist aan de hand is.
Na enig opzoekingswerk konden ze mij zeggen dat pakket terug bij hen was maar dat ze niet wisten wat er nu juist fout gegaan was bij het postkantoor.
Nu kreeg ik 2 keuzes: of ik laat de zending opnieuw versturen of ik laat de bestelling annuleren en ze geven mij winkelkrediet.
In beide gevallen waren ze wel genoodzaakt om mij $6 kosten aan te rekenen (indien ik voor winkelkrediet koos zou deze dan van mijn origineel aankoopbedrag gaan).
Dit laatste snap ik dus niet, ik word gestraft voor iets waar de verkoper toch verantwoordelijk voor is?
Hoe kan ik dit verder aanpakken?
Alvast bedankt
Ik heb eind januari een bestelling gedaan op een Chinese website maar ik heb ze tot op vandaag nog steeds niet ontvangen.
Het is overigens mijn 2e bestelling op die site, de eerste werd hier enkele weken later zonder problemen ontvangen.
Aangezien het nu al een 2-tal maand geleden is dat ik de zending plaatste heb ik contact opgenomen met hen om te horen wat er nu juist aan de hand is.
Na enig opzoekingswerk konden ze mij zeggen dat pakket terug bij hen was maar dat ze niet wisten wat er nu juist fout gegaan was bij het postkantoor.
Nu kreeg ik 2 keuzes: of ik laat de zending opnieuw versturen of ik laat de bestelling annuleren en ze geven mij winkelkrediet.
In beide gevallen waren ze wel genoodzaakt om mij $6 kosten aan te rekenen (indien ik voor winkelkrediet koos zou deze dan van mijn origineel aankoopbedrag gaan).
Dit laatste snap ik dus niet, ik word gestraft voor iets waar de verkoper toch verantwoordelijk voor is?
Hoe kan ik dit verder aanpakken?
Alvast bedankt