Online bestelde Tickets door verkoper ge-cancelled

fdocters
Topic Starter
Berichten: 1

Online bestelde Tickets door verkoper ge-cancelled

#1 , 20 feb 2007 23:36

Hallo,

casus : online tickets besteld voor een concert bij TicketPoint.
Bevestigings-email ontvangen (mbt de aankoop).
Na ettelijke dagen, mail ontvangen dat door een systeem-fout de bestelling niet verwerkt is. Of we maar opnieuw een bestelling willen plegen. Maar de bestelde tickets zijn nu niet meer voorradig. Wel goedkopere rangen (slechtere plaatsen dus ..)

Kan de verkoper gehouden worden aan dzijn leveringsplicht ?

Mede gezien het feit dar er nog al een behoorlijke tijd verstreken is tussen de bestellling/bevestiging en de ''cancellation'' !!!

Graag Uw advies mbt het afhandelen van dit akkefietje.

Alvast bedankt voor Uw response.

Fred Docters.
mailto:fdocters@zeelandnet.nl

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding