Pagina 1 van 1

internet provider

Geplaatst: 15 feb 2012 21:14
door meesje
Mijn internet provider vermeldt op zijn website een prijs die 5 EUR p/m lager is dan wat ik betaal. Voor identiek hetzelfde!
Op mijn vraag waarom ik 5 EUR meer moet betalen wordt niet geantwoord.
Het betreft identiek hetzelfde type kontrakt, alle technische elementen zijn dan ook 100 percent gelijkaardig.
Dat is zo reeds meer dan een jaar. Blijkbaar hebben ze toen hun prijs verlaagd, maar ze blijven mij meer factureren.

Ze reageren hier niet op. Kunnen ze verschillende abonnees voor identiek hetzelfde verschillende kosten aanrekenen?

Re: internet provider

Geplaatst: 15 feb 2012 22:02
door Vandebos
http://www.tik.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Een website die je met alles wat telecommunicatie aangaat professioneel kan helpen. De grote providers hebben er contactpersonen die degelijk werk verrichten.

Re: internet provider

Geplaatst: 16 feb 2012 13:19
door Joeri_J
U neemt een contract met voorwaarde op dat moment. (en de prijs van dan)

Het huidige contract kan u niet meer verkregen,

het nieuwe contract (dat 99% gelijk is) kan u wel verkrijgen.

Een gekende praktijk bij een internet provider...

U kan overstappen, maar dan betaald u 50€ administratieve kosten.

U kan ook 'dreigen' van op te stappen, en melden dat het te duur is...
Op zo een moment kan precies alles.

Collega heeft zo gratis naar een ander 'combinatie-geschud-pakket-deal' gegaan, omdat hij alles wou opzeggen, en ze hebben hem overtuigd met kortingen...
(goedkopere prijs voor zelfde deal, soortgelijk als het jouwe dus)

en krijgt nu zelf voor 1 jaar lang €8 extra korting ! (omdat hij aanhaalde dat het toch nog te duur was)
het leven is aan de durvers...

resultaat: €8x 12 (maand) = €96
& +/-€5 x 12 = €60
& geen €50
=> +- €200 voordeel, door 1 telefoontje...