tele2

spanker
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Merelbeke

tele2

#1 , 12 feb 2007 23:50

Na vele problemen met de krakende telefoonlijn en nu het uitvallen van zowel telefoon als internet is het mij teveel en zou ik graag mijn controct opzeggen omdat zij ze niet naleven (heb al 1 week geen intenet en telefoon!)

Mijn aangetekende brief is klaar maar ik zou graag de nummers van wetten hebben waar ik beroep op kan doen:

1 afsluiten (contract ontbinden)
2 terugbetalen kosten van router, onkosten (bellen callcenter)

kan iemand mij aub dringend helpen? Ik kom er echt zot van...

Dank u

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2
Berichten: 2071

#2 , 13 feb 2007 18:30

Eerst lezen wat er in uw contract zelf staat.
U kan wellicht dit contract niet opzeggen enkel met een brief: u was met twee om het contract te sluiten en u moet met twee zijn om het te be?indigen.
U moet de ander in gebreke stellen; u mag dan uw prestatie opschorten (= maar wellicht heeft u op voorhand betaald dus haalt dat niets uit).
U kan voor de rechtbank de vernietiging vragen van het contract wegens niet-uitvoering van hun verbintenissen. U kan dan ook schadevergoeding vragen; u zal die moeten bewijzen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”