voorschot deuren

peeje
Topic Starter

voorschot deuren

#1 , 07 feb 2012 18:23

hey,

ik heb deuren besteld in augustus het is nu februari en ik heb ze nog niet.
de winkel is ondertussen verhuisd en de gsm van de eigenaar is afgesloten.
enkel via email kan ik ze nog bereiken we worden aan het lijntje gehouden.
de deuren gingen geplaatst worden op die zelfde dag bellen ze dat de afmetingen niet kloppen.
1 maand later bellen we nog eens en toen was er zogezegd ingebroken wat moeten we nog geloven ik ben ten einde raad.
door deze firma hebben we ook nog een op maat gemaakte kast laten maken niet te geloven welke prutsers het waren tot overmaat van ramp heb ik de scharnieren en klinken zelf aangekocht en ook daar in de winkel achtergelaten.
dat is voor 800 euro dat die personen van mij in hun bezit hebben en ik voel me machteloos.

groetjes

davy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
peeje
Topic Starter

#2 , 07 feb 2012 18:25

1300 Euro ik had me vergist.
Is het de moeite om een advocaat aan te spreken

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 feb 2012 18:39

Heb je een BTW of ondernemingsnummer?
je kan zelf via kruispuntbank:
http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... ml?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
dit opzoeken of anders als het te moeilijk is de gegevens in PB naar mij sturen.
Kruispuntbank dan naar public search.
Je kan op ondernemingsnummer op naam of op adres zoeken.
Onderaan eerste blad zie je staatsblad ... als je daar op klikt kan je zien of firma nog bestaat.

Reclame

peeje
Topic Starter

#4 , 08 feb 2012 18:33

ik heb gekeken ze zijn nog actief.
maar hoe krijg ik mijn geld terug als zij gezegd hebben dat ze niet meer leveren.

merci voor de hulp

davy

Terug naar “Consumenten Koop”